MBKFD 2012/03/25
1. Слухачі лекції Yelena Yemchuk.
2. Слухачі лекції Yelena Yemchuk зосереджені на промові доповідача.
3. Слухачі лекції Yelena Yemchuk не могли стримати захоплення.
4. Технічні негаразди з мікрофоном на лекції Єлені Ємчук.
5. …
6. Єлена Ємчук розповідає про свої творчі здобутки.
7. Шматочки мистецтва на губах.
8. Лекція Єлени Ємчук наштовхнула багатьох слухачів на ґрунтовні роздуми.
9. З яких було не так просто вибратись.
10. Показ RCR Khomenko починається з неоднозначної інсталяції.
11. Але продовжується цілком скучно.
12. І ординарно.
13. Аж на подіум виходить дівчинка-пляшка!
14. І йде з нього.
15. Аж ось на подіумі з’являється ще більше неординарна інсталяція.
16. Якою можна лякати неслухняних дітей.
17. Але дітей в залі немає і показ продовжується.
18. Глядачі захоплено обговорюють побачене.
19. А моделі RCR Khomenko продовжують демонструвати політ фантазії дизайнера.
20. Суміш кеглів та сперматозоїдів.
21. Ловить напружені погляди публіки.
22. Аж ось на подіумі з’являється чи не єдиний приємний образ в колеції RCR Khomenko.
23. За ним з’являється облагорожений RCR Khomenko костюм автослюсара.
24. Який за допомогою шнурівки легко може перетворитись на літній варіант.
25. Костюм автослюсара викликає вигуки глядачів.
26. Залишок колеції RCR Khomenko дошивали із залишків тканини.
27. Вийшло досить строкато. Як раз, щоб привертати увагу чоловіків.
28. Нарешті показ закінчився.
29. Закінчився, як і всі інші — класичним дефіле різнокольорових барв.
30. Колеція Anna October була більш стриманою.
31. Чорнобілі композиції були досить лаконічними.
32. Та завдяки сріблястому фартуху легко ставали чудовим одягом для домогосподарки.
33. Виховательки дитячого садочка.
34. Лаборанта.
35. Молодшого наукового співробітника на новорічному корпоративі.
36. Молодшого наукового співробітника з чудовою зачіскою.
37. Та аніматора на ранковій дитячій виставі.
38. Аж ось подіум здригається: на сцені колеція Kostya Omelya — розчарування Мбкфд.
39. Розчарування в поєднанні тканин.
40. Розчарування в очах публіки.
41. Розчарування в кольорах.
42. Розчарування в формах.
43. Розчарування в гармонії.
44. Розчарування на обличчях публіки.
45. Лише Юлія Антонюк відхопила собі гарну сукню.
46. Яку не гріх опублікувати двічі.
47. В метушні Омеля забуває перевзути модель.
48. Проте, якщо заплющити очі на взуття, виходить досить мило.
49. Розчарування у підборі моделей.
50. Розчарування у поєднанні форм.
51. Яке не так помітно в “пасхальному” ракурсі.
52. А от форми на глядацьких місцях гідні поваги.
53. Зелені туфлі розчарування, як естафетна паличка, ходять від моделі до моделі.
54. Для чого тягати з собою камери з об’єктивами, коли є айпад.
55. Юлю Антонюк поганим вбранням не зіпсуєш, але постаратись можна.
56. Живий приклад того, як можна дати нове життя старим фіранкам демонструє Omelya Atelier.
57. Навіть з поламаною рукою можна знімати на айпад.
58. Хочеться скласти три пальці, перехреститись і забути побачене.
59. Одяг для вагітних не рятує від розчарування навіть крута тканина.
60. Рукави не рятують безґлуздість творчого задумки.
61. Реально рукави виглядають так, ніби їх відірвали у іншого дизайнера.
62. Що хотів сказати автор капілярною сіткою?
63. Вдруге віддамо належне чудовим формам.
64. Група підтримки Кості Омелі.
65. Прощавайте.
66. У Автанділа все було строге.
67. Чорне.
68. Рожеве.
69. Чорне і трошки червоного.
70. Чорно-червоне.
71. Червоне.
72. З неординарними вирізами для рук.
73. Дозволяло приховати надмірну вагу.
74. Плечі плавця.
75. І показати гарні ноги, за умови наявності таких.
76. Ця блуза мотивує записатись на фітнес.
77. Або просто качати живіт.
78. Або не виходити з дому.
79. Або виграти кастинг до Сімейки Адамсів.
80. З невідомої причини моделі дуже поспішали.
81. Kotoraya Pipa на показі Avtandil.
82. Гарне рішення — кишеня на поясі.
83. В яку завжди можна покласти телефон або шоколадку.
84. Рівною колонною закінчується показ.
85. Бувай, Автанділ.
Jump to: Top of Page or HOME